Friday, January 27, 2012

DARAH!!

DARAH??
pergh..darah uh memang best kalau belajar dalam bio!!hahaah..best gila! asku sekarang seronok gila belajar bio!!
pergh!!macam satu kenikmatan yang tak terhingga belajar bio!
AKU tak tahu la kenapa tahun ni aku gila kat bio!!..aku rasa sebab BIO ada kaitan la dgn cita cita aku uh??hahahaa..tapi benda paling aku tak suka dalam dunia ni!!!
DARAH??..aku tak suka tengok darah..pergh..darah uh macam apa je?kalau setakat luka uh boleh la aku tengok..tapi memancut mancut contoh macam orang bersalin uh kan!!PERGH!!AKU LARI DULU!!NAK PENGSAN AKU TENGOK DARAH!!
tolong la..aku rasa aku nak lari je tengok bila tengok darah tu memancut!!eee......

tapi aku dah berubah dah..aku cuba beranikan diri dgn DARAH *walau pun dalam hati ada rasa goyah!!pergh!!memey ar!!!haha ayat tak nak tewas la plak...hehe..

cerita pasal darah ni...aku teringat aku kene amik darah time kene DENGGI..haih..denggi ni aku rasa memang dah sebati kot dgn badan aku..apa tak nya dah lima kali aku kene demam denggi..ALHAMDULILAH..aku dapat hidup lagi la...last kene masa form 2 kot..yang FAIQ dgn QAY datang melawat..hahaha..baik betul sahabat karib aku uh..hehehe..hahah balik ke darah ni?hari hari kene amik darah...erm..almaklum la nak cek platelet..kalau budak bio tau la apa itu platelet..(nak terang kat sini tak ley la plak..panjang sangat)..hah?tahun 2012 baru aku tahu sebab apa kalau denggi kene amik darah?rupa rupanya nak cek platelet..heheh sakai beno..dulu aku pikir dia nak dermakan darah aku kat orang..almaklum la..time tu otak tak berkembang..asyik pikir nak jadi SENIOR JE ..hahaha..tapi bila jadi senior ni..aku rasa tak best un..penat je aku rasa,,huhu..
erm..tak silap aku sehari dua atau tiga kali kot dia amik darah aku..haih..tension aku kekadang..mana tak tension nye tengah syok syok tido kat atas katil dalam wad uh..pas uh kene kejot..pas uh dia amik tangan aku..dia ikat sampai nampak urat..pas uh dia cucuk kat urat aku..eeeerrrkk!!SAKIT YAU!!tapi rasa macam kene gigit semut je..sakit sebab jarum nak cucuk uh kan tajam..hahahaha..aku memang tak jadi tido la pas uh!!haish!!stress yang amat kot..huahua..

AZAM AKU TAHUN 2012 NI TAK NAK TAKUT DARAH DAH..*TAPI AKU FAILED JUGAK SEBAB MASA BEDAH KATAK UH..AKU CUAK CUAK GAK!!HAHAHA..

No comments:

Post a Comment