Sunday, March 11, 2012

cergas cerdas!!

                                                                                                                  Dorm Al-Kindi
Asrama SMKS 18
seksyen 18,Shah Alam,
Selangor,40200

*alamat poskod silap..letak kat bawah..hahhaha abaikan la..


      Ke hadapan,..aku di sini rasa sayu dan sedih apabila dorm aku tewas dalam pertandingan futsal antara dorm..aku sangkakan dorm aku menang..mampu mendapat medal emas..sebab team aku dipenuhi dgn star star belaka!!!aku senaraikan Star ye ..nak tahu ke??

  • MOHD NABIL   

hah??amacam gempak an..hensem tak beliau??nila sahabat aku DUNIA AKHIRAT..hahaha..
mana tak nya?dia lah tahan dgn kerenah aku selama LIMA tahun aku dorm dgn dia...dari FORM 1 SAMPAI FORM 5..stail an??hahaha..dia memang kacak un..ramai peminat kot..
almaklum la aku dorm dgn orang HOT an kenela..TEMPIAS nye sikit*haha..joke je*
dia ni main memang gempak uh!!tak tahu masa perlawanan uh apa yang silap nya..

dia dah doa maybe tak da rezeki kot..SO?REDO Je..

dia tengah doa uh!!AMIN!!

  • ALIF SYAZANI




NI LA ALIF..
hahaha..dalam team aku dia main defend..tapi almaklum la..wakil sekolah la katakan !!mesti gempak an??
namun kami tetap kalah..huhu itu membuktikan STATUS WAKIL SEKOLAH tak menjamin kemenangan..


  • AIMAN JALAL

dia ni pelik sikt..aku tak paham sangat stail dia ni..kejap nak main atas kejap nak main bawah..macam sakai je...tapi aku tak boleh salahkan dia sebab kami kalah..kene salahkan diri diri masing masing..sebab ni permainan berpasukan?betuih tak?


  • FAHIM

8Gambar dia tak da..almaklum la budak comel..hahaha..dia oake la kepper yang hebat..cuma matc batuta dia pressure kot??hahaha..

  • PELE 




Ni la aku!!hahah..aku rasa aku banyak wat spoil la..dalam team ni..aku bermain punya emosi masa lawan BATUTA...huhu..masa uh tension uh..main main punya main lah lah tewas gak dgn BATUTA masa nak dekat habis lak uh..tak mampu aku nak kejar..huhu..

TAKPA WALAUPUN KALAH..KAMI REDO LA..KAMI SAYANG AL KINDI..



sepah an..tak pa ..time ni belum kemas agi..tapi time warden nak cek!1kemas nya mengalahkan dorm ASPURI>>
aspuri jgn jeles + marah ye*..

SO?KAMI REDO LA KAMI TAK DAPAT MEDAL EMAS..DAPAT MEDAL PERAK UN SYUKUR LA..sebab team HEE SYAM DAN NABIL FIKRI MENANG NO 2!hahaha..

SOROTAN PERJUANGAN TEAM AKU!


KEEPER AKU DAH ready nak lawan..lah lah HAMPEH AKHIRNYA papa kau  tewas jua...


NI sebelum main la..(kalau nak tahu? kasut aku warna BIRU uh..lawa an)


hah??aku yang pakai baju putih lengan BIRU uh.hahaha..yang hujung sana uh AIMAN ..aku time ni penat gile kot.hahaha..



nila Hakim..DORM AKU BERTEMU DGN DORM DIA..lawa an Hakim pose!
haha.tapi dorm AKU menang bhai..


hah??tu jela..sorotan team aku lawan..
hahaha...

  DI samping itu, cergas cerdas ini telah membuktikan bahawa semangat pasukan itu penting..
contoh nya,Dorm sahabat saya AL-amin..team beliau bermain gempak!!

ni la bukti bukti nya..


ni la DAniel Fahmi..belakang uh Danish ngah rebut bola untuk membantu dorm nya layak ke peringkat seterus nya ..NAMUN................


ni la AMIN!!haiya skill tak mahu kalah..MUJUR LA MENAnG..
hah?depan Amin uh Adik aku la..




Dua orang SAHABAT AKU ngah tercengang tunggu bola!!hahaha..apala diaorang ni an..nganga lak uh.?


      SElain itu,cergas cerdas menampilkan gelagat gelagat penyokong..


ni la penyokong setiap dorm!!yang padu memberi sokongan!tidak mengerti  suka dan duka yang di alami bersama..


BAGUS!!penonton yang semangat mengalahkan REFREE!!
"PRIT..bola out!!"


ADa jugak penonton macam JURULATIH..sewajarnya MAlaysia mempunyai COACH sebegini baru boleh masuk PIALA DUNIA..


"argh..team aku kalah..baik aku tengok MALEK BUAT roti CANAI".
hahaha..

  Akhir sekali,Saya memanjatkan kesyukuran saya,,kerana dgn izin ALLAH cergas cerdas futsal 2012..berjaya ditamatkan...terima kasih kepada penonton,.tahniah kepada yang menang..padan muka kepada yang kalah!!harapan saya agar pihak tuan mempertimbangkan segala kemenangan kami!!hahaha,..kalau busan aaf ye..hahaha...doa kan cergas cerdas selepas ini lancar!AMIN>>>


yang benar
#@!$!^@&*@
(pencuri stor sukan asrama)




No comments:

Post a Comment